Pentru ca imi place sa-mi ajut prietenii, am aflat de o noua situatie(chiar si pentru mine) legat de returnarea produselor. Un prieten vrea sa returneze o canapea gonflabila.
Stiind ca ai voie sa returnezi produse in termen de 14 zile(fara motiv), l-am sfatuit cu aceasta informatie. El mi-a spus ca pe site-ul magazinului, in momentul in care a ales acest produs ca sa-l returneze, i-a aparut imediat aceasta informatie "Pentru a returna acest produs, conform politicii de retur, produsul trebuie sa fie nefolosit".
De cand si pana cand aceasta aberatie cu "sa fie nefolosit" ?
Sunt curios ce parere aveti. Mi-as dori chiar si niste raspunsuri avizate legate de drepturile noastre(ale clientilor) fata de aceste clauze abuzive ale magazinelor ca sa scape cu orice pret de retururi.
Observ ca pe site-ul magazinului mai scrie si asta la politicile de retur:
"Mobilier, saltele, decoratiuni, covoare & textile
Nu se acceptă retur în magazinul XXXXX, ci doar completând formularul de retur.
Poți returna produsele doar dacă sunt sigilate. Nu se acceptă produsele desigilate, montate.
"