Nu, de principiu nu sunteti obligata sa returnati valoarea transportului. Totusi, depinde care e motivul pentru care vi-l returneaza, a cui e culpa, asta pentru instanta, eventual.
Taxa de timbru minima e 100 de lei pentru problema ei... :D Pentru 63 de lei!
Buna ziua. In primul rand, va multumesc pentru raspuns. Motivul pentru care imi returneaza produsul este unul cel putin la fel de penibil (din punctul meu de vedere). Persoana respectiva a cumparat de la mine o pereche de cizme second-hand (cu 30 de lei), avand la cunostinta acest lucru, ca acum sa 'se planga' ca cizmele au partea din zona calcaiului tocita.
Nu inteleg, ce astepta? Ca cizmele second-hand sa fie precum cele cumparate din magazin, proaspat scoase din cutie? Pana si acelea, unele dintre ele mai au mici defecte de fabricatie .... In fine, revenind la problema in discutie, cizmele nu au fost rupte sau in stare deplorabila, astfel incat sa nu mai poate fi purtate. Normal ca aveau semne de uzura, din moment ce au fost purtate, ca orice lucru second-hand. Insa, daca semnele erau chiar atat de vizibile, nu trebuia sa se observe din imaginile postate in anunt??? Mentionez ca cizmele au fost verificate si in prezenta curierului (asa e politica la firma de curierat respectiva). Un alt amanunt este ca persoana a primit coletul miercuri (21.01.2015) si abia luni (26.01.2015) m-a anuntat ca vrea sa le returneze. Ce garantie am eu ca in aceste zile nu a purtat cizmele, deteriorandu-le mai tare decat sustine ca erau, iar acum mi le trimite inapoi, vrea banii pe ele si mai mult decat atat, si pe transport!? Ce simplu, nu? Eram si sunt dispusa sa-i returnez cei 30 de lei pe care i-am primit eu in schimbul cizmelor, insa contravaloarea transportului sa o pretinda cui i-a dat-o, nu mie! Si eu am trecut prin situatii similare de nenumarate ori (din nefericire, sunt o 'fana' a shopping-ului online), am primit (pe cheltuiala mea) lucruri NOI cu defecte vizibile (sau care nu imi erau potrivite), pe care le-am returnat tot pe cheltuiala mea. Normal ca nu mi-a convenit situatia (aici o inteleg pe 'clienta' mea), insa am 'platit' pentru riscul pe care mi l-am asumat cumparand online (acela de a nu-ti place sau de a nu ti se potrivi lucrul respectiv). Trebuia oare sa dau in judecata marile companii comerciale pentru faptul ca nu mi-au inapoiat banii cheltuiti pe transport? :-/