avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 853 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Procedura în faţa instanţei ... Incalcare GDPR
Discuție deschisă în Procedura în faţa instanţei civile - reguli, acte, termene, căi de atac

Incalcare GDPR

Sunt student major, am 22 de ani, parintii mei sunt divortati, iar eu am fost intretinut de tatal meu.

In urma cu aproximativ o luna, mama mea, persoana cu care nu mai am sau nu voi mai avea vreo legatura, a mers la secretariatul facultatii si a cerut notele mele, pe care le-a si primit, de altfel. Nu a avut buletinul meu.

Sunt camere de filmat in facultate, am o poza de la ea cu notele, daca e de ajutor, pot si inregistra convorbirea telefonica in care recunoaste ca a facut asta.

Vreau sa stiu daca am sanse de castig in cazul in care dau facultatea in judecata, pentru ca regulile au fost clar incalcate. Si ce costuri implica. Multumesc.
Cel mai recent răspuns: CLAUDIU LASCOSCHI , Avocat 14:16, 15 Februarie 2019
Va referiți la faptul că notele ar fi confidențiale?
De ce apreciati ca fiind major mama dvs. nu ar avea dreptul de a se informa?
Da. Notele sunt confidentiale. La avizier, ele sunt afisate NU cu nume, ci cu un cod specific fiecarui student. Prietena mea a mers la secretariat sa-mi afle o nota (trimisa de mine, cu buletinul meu pt ca eu nu pot ajunge) si au refuzat sa o faca pentru ca ar incalca regulamentul.

Nu sunt in custodia mamei, nici nu stiu daca se mai pune problema de custodie, eu avand 22 de ani si intretinandu-ma singur. Mama mea s-a dus aclolo cu scopul de a face rau, nu de a se informa, iar secretariatul facultatii a eliberat informatii confidentiale unei persoane cu care eu nu (mai) am nicio legatura.
Ultima modificare: Vineri, 15 Februarie 2019
DragosAG, utilizator
Si ce doriti sa obțineți prin judecată?

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură