La solicitarea scrisă a asociației, furnizorul a sistat apa rece numai la o singură scară pentru debite (întreținere) disputate în instanță, constatate deja la fond ca fiind prescrise, apelul având termen pe 15 martie a.c.
S-a solicitat din partea asociației și era încheiat deja un acord de eșalonare, însă administratorul chiar a insistat să se oprească alimentarea cu apă rece.
Ce demersuri se pot introduce de către locatarii / proprietarii afectați ?
Este greu de facut ceva.
Asociația va reprezinta.
Trebuie să apelați la avocat ca sa va faca un studiu amănunțit de caz si este mult de analizat ca sa gaseasca o cale efectivă.
1-Administratorul de imobil nu este reprezentantul legal al asociatiei de proprietari,respectiv nu are autoritatea si competenta sa dispuna de la sine putere acte si actiuni in numele asociatiei de proprietari
2-Contractul de furnizare utilitati este asumat intre furnizor si beneficiar=asociatia de proprietari prin reprezentant legal
in speta,dv ca locatari/proprietari puteti desfasura demersuri direct la presedintele de asociatie,semnatar al contractului de furnizare utilitati