avocatnet.ro
EXPLICĂM LEGISLAȚIA
Acest site folosește cookies. Informații aici
MESAJE PRIMITE (1 NOI) TOATE
MANUELA RĂȘINĂ, ADMINISTRATOR
09:18, Miercuri, 6 Martie 2019
RE(3):Respect
L-am refăcut, postați-l în forma de mai jos în forumul Drept penal.
Am dosar penal incadrat pe amenintare din data de 01.11.2017.
Sunt detinator de arma neletala, pentru autoaparare.
Intr-o seara un mos de al meu m-a rugat sa il ajut ca i s-a defectat masina (s-a rupt sufa de la ambreiaj) intr-un cartier al orasului meu ( stau acum la camin, sunt student ).
Ne-am chinuit noi si am reusit sa reintroducem in viteza si am mers pe avarii pana la destinatia propusa.
Pe drum mai exact intr-un giratoriu, noi am intrat legal cu avarii in giratoriu un domn cu un Mercedes ML nu prea i-a convenit de noi, ca eram pe avarii (din ce am inteles de la el). A venit dupa noi, ne-a franat in fata si a tras pe dreapta. Noi l-am evitat , el dupa noi , ne-a depasit pe linie continua si la un moment dat a oprit masina pe trecere de pietoni s-a dat jos si a venit spre noi.
Eu fiind in dreapta am coborat si am incercat sa vorbesc frumos cu el explicandu-i ca avem defecta masina si ca de aia mergem pe avarii si cu viteza redusa, el a inceput sa faca teatru sa injura sa strige, i-am zis sa nu urle asa ca nu are rost,el venind spre mine cu un ton agresiv . dupa care am sesizat ca ar fi vrut sa ma loveasca.
Am pus mana pe vesta, am deschis-o am desfacut port arma si am scos pistolul din port doar cativa cm mai sus, pistolul fiind fara incarcator, urmand sa il somez, el s-a speriat si s-a retras usor la masina spunand ca suna la 112, eu am chiar l-am rugat politicos sa sune retragandu-ma cu mosul meu in afara carosabilului asteptand sa vina politia - dumnealui fiind plecat. Nu a venit nici un echipaj.
A doua zi Mosul meu a fost contactat de politie printre care m-a chemat si pe mine.