avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 412 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Dosar penal incadrat pe amenintare la legea arme si ...
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Dosar penal incadrat pe amenintare la legea arme si munitii

avocatnet.ro
EXPLICĂM LEGISLAȚIA
Acest site folosește cookies. Informații aici
MESAJE PRIMITE (1 NOI) TOATE

MANUELA RĂȘINĂ, ADMINISTRATOR
09:18, Miercuri, 6 Martie 2019

RE(3):Respect
L-am refăcut, postați-l în forma de mai jos în forumul Drept penal.

Am dosar penal incadrat pe amenintare din data de 01.11.2017.
Sunt detinator de arma neletala, pentru autoaparare.

Intr-o seara un mos de al meu m-a rugat sa il ajut ca i s-a defectat masina (s-a rupt sufa de la ambreiaj) intr-un cartier al orasului meu ( stau acum la camin, sunt student ).
Ne-am chinuit noi si am reusit sa reintroducem in viteza si am mers pe avarii pana la destinatia propusa.

Pe drum mai exact intr-un giratoriu, noi am intrat legal cu avarii in giratoriu un domn cu un Mercedes ML nu prea i-a convenit de noi, ca eram pe avarii (din ce am inteles de la el). A venit dupa noi, ne-a franat in fata si a tras pe dreapta. Noi l-am evitat , el dupa noi , ne-a depasit pe linie continua si la un moment dat a oprit masina pe trecere de pietoni s-a dat jos si a venit spre noi.

Eu fiind in dreapta am coborat si am incercat sa vorbesc frumos cu el explicandu-i ca avem defecta masina si ca de aia mergem pe avarii si cu viteza redusa, el a inceput sa faca teatru sa injura sa strige, i-am zis sa nu urle asa ca nu are rost,el venind spre mine cu un ton agresiv . dupa care am sesizat ca ar fi vrut sa ma loveasca.