Buna ziua,
In luna iunie am primit de la e-on o factura de regularizare de aproximativ 1800 kw comparative cu anul precedent de 800.Detinand monopolul in aceasta tara eram obligat sa le platesc factura pana la sfarsitul lunii ca sa nu imi intrerupa energia electrica.
La inceputul lunii, dupa ce am efectuat plata, a mai fost emisa o factura ce imi imputa sa platesc un consum de 2000 kw pe o perioada de 2 saptamani de zile.Am sesizat conducerea printr-o reclamatie si o verificare a starii contuarului de pe casa scarii. In 5 zile a sosit un angajat al E-on-lui Bacau si a schimbat contuarul fara sa solicite o semnatura chiar daca am cerut acest lucru. La nici o saptamana am primit o informare cum ca contuarul a fost verificat la Roman si nu are nici o deficienta de functionare. La sfatul unor prieteni, am solicitat verificarea contuarului la sediul metrologic din Bacau….unde si de aici am primit acelasi raspuns.Tin sa precizez ca citirea contuarului a fost facuta corect si ca in urma acestei probleme am chemat o firma de electricitate sa imi verifice o eventuala scurgere de energie in cadrul casei si nu a gasit nici o problema .
Acum vin si va intreb respectuos: care sunt parghiile pentru a rezolva aceasta problema mai ales ca inainte de toate eu am platit toate facturile la zi si nu am cauzat nici un conflict cu firma E-on Bacau.
Multumesc anticipat.
Vă rog să precizaţi dacă sunteţi persoană juridică.Legislaţia privind protecţia consumatoirilor se referă doar la consumatori respectiv persoane fizice.