avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 850 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Contabilitate în general Facturi si plati transport 3,5 tone
Discuție deschisă în Contabilitate în general

Facturi si plati transport 3,5 tone

Buna ziua,

Urmeaza sa incep activitatea de dispecer pentru un prieten care are o duba de 3,5 tone si face transport pe comunitate cu ea. Eu sunt incepator in acest domeniu, doar acum incep sa invat si eu cum stau lucrurile. As avea cateva intrebari.

Facturile se trimit electronic beneficiarului transportului sau prin posta? Care este metoda de plata prin care se onoreaza facturile? CMR se poate trimite electronic? Momentan astea sunt dar sunt sigur ca voi avea si altele. Apreciez orice raspuns!
Cel mai recent răspuns: weedmastersr , utilizator 21:36, 11 Martie 2019
Ca sa stie lumea despre ce e vorba CMR-ul, denumit si scrisoare de trasura, reglementeaza transportul marfurilor de orice fel, cu autocamioane in Uniunea Europeana, precum si in alte cateva tari, precum si modul de asigurare al marfurilor transportate. Da ! Modul de transmitere al facturilor catre beneficiari se poate face pe orice cale electronica. Problema este ca dumneavoastra sa fiti consecvent cu o anumita forma (mail, whatsapp sau posta) ca sa stie beneficiarul de fiecare data unde sa o caute. De regula e bine sa utilizati e-mail eventual cu atentionare pe alte canale. Pe factura specificati "Transmisa Online" pentru a evita ca acelasi document sa fie transmis de doua ori. Incasarile totdeauna e bine sa le faceti bancar, in acelasi cont valutar la aceiasi banca, pentru a usura munca contabilitatii. Evitati incasarile numerar.
Ultima modificare: Luni, 11 Martie 2019
viorel55, utilizator
Mi-ati dat niste sfaturi bune si clare si va multumesc pentru asta. Apreciez!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură