avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1140 soluții astăzi

Marți, 11 februarie, are loc evenimentul: Negocierea colectivă - Alegerea reprezentanților angajaților și provocările practice. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Transfer
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Transfer

Sunt asistent medical şi am cerut în ba L153 art.32 transferul pe un post de asis. medical al altui spital. Mi s-a refuzat transferul, deoarece a fost solicitată Cons. Judeţean transformarea postului din principal, în debutant, ulterior aprobării, urmând să fie scos la concurs. Nu trebuie mai întâi onorată cererea de transfer şi, dacă nu ar exista nicio cerere de transfer, să fie transformat şi ocupat prin concurs?
Cel mai recent răspuns: Barbu Eduard , utilizator 21:21, 13 Martie 2019
Nu exista nicio ordine a prioritatii de ocupare a unui loc de munca.
Ultima modificare: Marți, 12 Martie 2019
Cornel Vasile, Consilier juridic