Am primit o factură de telefonie mobilă în valoare de 1.898,26 lei pentru 4 contracte care au fost încheiate pe numele meu, dar eu nu folosesc serviciile acelei firme. Ce pot să fac în această situație?
Buna ziua in luna ianuarie am primit o factura de la vodafon in valoare de 1.898.26 lei pentru neplata. Am sunat sa ma informez despre aceasta situatie si am aflat ca pe numele meu sunt facute 4 contracte culmea este ca eu nu folosesc serviciile lor. Am fost sa vad contractele acolo apare cartea de identitate a mea dar nu este si semnatura mea ce pot sa fac in situatia aceasta? Va multumesc
Mai bine sesizati politia cu o plângere penală,solicitați identificarea autorului,o sa fie nevoie de o expertiza grafologica etc.Faceti i un memoriu în scris la vodafone în care explicați situația,cereți sa fie facute verificări etc.
lucianrosca
Utilizator 7din 7 utilizatori consideră acest răspuns util
Am fost in aceeasi situatie acum un an, cu Telekom. Le-am cerut asa zis-ul contract, Pe fiecare pagina era o semnatura identica si o stampila identica (daca semnati in 2 locuri, nu va iese identic si nici daca puneti stampila in 2 locuri, unghiul de inclinare este cel putin un pic diferit). Bineinteles, false. I-am reclamat la ANCOM pentru neglijenta grava. Intr-un final, au anulat contractul. Era "doar" de ~ 4000 lei. In contract nu era CNP-ul meu si nici seria CI. Era spatiu.
Nu stiu daca a avut vreun rol reclamatia mea la ANCOM, insa am considerat ca trebuia sa trag un semnal de alarma privind usurinta realizarii fraudelor in acest mod.
In cazul in care "contractul" este pe persoana fizica, puteti incerca ANPC + ANCOM. Daca este pe vreo firma, numai ANCOM.
Company Advising
Utilizator 2din 2 utilizatori consideră acest răspuns util
Foarte ciudat este faptul ca cineva s-a prezentat cu CIul dvs in original. Sau exista complicitatea unui angajat. A 2-a varianta ar fi ca acele contracte s-au incheiat online. Oricum, plangere la politie trebuie si sa transmiteti toate actele si catre compania de telefonie mobila.
Faceti si o reclamatie la ANPC pt incheierea unui contract fara acordul dvs si emiterea de facturi pentru servicii pe care niciodata nu le-ati solicitat sau agreat si cereti ANPC sa constate nulitatea contractului si sa ia toate masurile legale impotriva furnizorului de servicii. Pe site-ul autoritatii gasiti toate datele de contact. Depuneti cererea cu nr de inregistrare.