Buna seara, Va rog daca puteti sa ma ajutati !!
1) Sanctiunile disciplinare care sunt anulate/radiate, pot fi tinute la dosarul de personal sau nu? (care este baza legala)
2) In situatia in care vrei sa te muti in alta institutie si sanctiunile disciplinare care se afla la dosarul de personal,una fiind radiata si nu mai este prevazuta ca sanctiune disciplinara conform legislatiei, iar alta anulata,nu produc efecte asupra ta, sunt discutate in sedinta de lucru si postate pe intranetul institutiei respective, avand acces tot personalul institutiei, iti aduc un prejudiciu al imaginii si probitatii profesionale ?
3) Fiind anulate/radiate (nu mai produc efecte), poti solicita in instanta daune morale institutiei respective pentru ca ti=a adus un prejudiciu imaginii si probitatii profesionale fiind postate pe intranet?
Vad ca nu v-a raspuns nimeni pana acum. Ati rezolvat problema? Nu sunt expert in probleme legale, doar vin cu o parere. Daca faceti parte dintr-un sindicat, ar trebui sa va raspunda ei, sau sa intrebati la ITM. La institutia dvs. aveti un departament juridic, de management sau resurse umane care v-ar putea raspunde, sau nu aveti incredere in acestea? Poate ca ar fi bine sa platiti un avocat specializat in legislatia muncii, care sa va ajute.