avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1247 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Proprietate industrială şi ... Sporul de doctorat si echivalare cu gradul I
Discuție deschisă în Proprietate industrială şi intelectuală. Adică mărci, invenţii, drept de autor şi altele

Sporul de doctorat si echivalare cu gradul I

Buna ziua! Va rog din suflet sa ma ajutati si pe mine cu un raspuns!
Sunt profesor cu definitivat si am obtinut titlul de doctor in octombrie 2017, dupa intrarea in vigoare a legii 153 care ofera optiunea de a alege sporul de doctorat (si, implicit, inscrierea la grade didactice in cazul in care persoana in cauza isi doreste avansarea in cariera) sau echivalarea cu gradul I (si renuntarea, astfel, la primirea sporului). Intrebarea mea este urmatoarea: de ce este diminuat acest spor pe timpul vacantelor scolare (in timpul vacantei de vara nu il iau deloc!!)? sunt "mai putin doctor" ca in timpul saptamanilor cand sunt la catedra? nu mi se pare normal! daca eu am optat sa ma inscriu pe viitor la grad si sa beneficiez de sporul acela de doctorat de 50% din salariul minim pe economie de ce sa imi fie diminuat acest spor? Cei care au echivalare cu gradul I nu au cum sa pateasca asa ceva, lucru care este normal, dar cei ca mine....?! exista mai multe categorii de profesori care au obtinut si titlul de doctor: cei care au gradele didactice date si au facut si doctorat, cei care au definitivat/gradul II si doctorat si au ales sa isi echivaleze cu gradul I = cei care au obtinut doctoratul inaintea intrarii in vigoare a legii 153 si si-au echivalat cu gradul I (care iau si spor de docorat si spor de gradul I - in scoala mea se platesc ambele sporui acelora care au facut echivalarea inainte de legea 153) si cei ca mine, cu doctorat dupa intrarea in vigoare a legii 153 care au de ales intre echivalare sau spor de doctorat (acestia sunt cei mai dezavantajati). Multumesc!
Ultima modificare: Luni, 15 Aprilie 2019
MadalinaCA, utilizator