Buna ziua! In urma cu 2luni am achizitionat 2 bilete dus-intors pentru Bucuresti-Beauvais (Paris), bilete achizitionate prin Vola.ro, de la Wizzair. In ziua zborului am ajuns la aeroport cu o ora si ceva inainte de decolare. Acolo, surpriza, am dat de o foarte proasta organizare si o coadă enormă, pana la ușa pe care am intrat in aeroport. Aveau un rand comun pt toate zborurile, ceea ce nu am mai intalnit pana acum. Intr-un final ne-au strigat din față de la check-in, am sărit toate rândurile, le-am dat bagajul, l-au acceptat - deci intrasem in baza lor de date, cum ca suntem prezenti - am trecut si de securitate si de vamă. Am ajuns la poarta de imbarcare cu 20 de minute inainte de decolare si nu mai era nimeni, desi ne incadrasem in grafic! Avionul inca nu plecase, iar noi l-am "ratat" cu brio! In ziua respectiva, cu acelasi zbor au fost in aceeasi situatie inca 6 familii/grupuri. Am achizitionat alte 2 bilete doar dus pt a 2a zi, avand acelasi zbor, aceeasi ora, iar la ora la care noi ajunsesem la poarta in prima zi, acum asteptam la coada sa se deschida poarta pt imbarcare...
Ce este de facut in acest caz? Imi pot recupera banii?
Mulțumesc!
Refuz imbarcare
bobani
Salutare,mai jos o sa pun o reclamatie pe care am facut-o unui transportator aerian si raspunsul lor a fost negativ :
Buna ziua,in data de 5 martie 2016 ... (vezi toată discuția)