avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 480 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Contabilitatea bugetară şi a ... Salarizare gresita-Cine raspunde?
Discuție deschisă în Contabilitatea bugetară şi a serviciilor externalizate

Salarizare gresita-Cine raspunde?

Buna ziua!Sunt profesor si lucrez in invatamantul de stat.Anul trecut am fost detașată la o scoala.In luna septembrie m-am reîntors la scoala unde sunt titulara.Am fost anunțată de la scoala unde am fost detașată,ca in urma controlului de către Curtea de Conturi,contabilul a facut încadrarea greșită la 10 persoane printre care și eu si ca va trebui să restituim diferenta.Au fost sfătuiți să rezolve cu noi pe cale amiabilă.Citind legislația,adică Legea 153,art 42,scrie ca trebuie sa plateasca cel care greseste,adică contabilul,plus amenda plus recuperarea prejudiciului.Vreau sa stiu .Sunt obligată să restitui suma conform legii?Eu in lege nu am gasit acest lucru.In cazul in care nu sunt obligata sa plătesc,as dori sa consult un avocat.Ce ma sfătuiți?
Cel mai recent răspuns: Andreea 20000 , utilizator 18:02, 5 Mai 2019
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Codul Muncii
Art. 256
(1) Salariatul care a încasat de la angajator o sumă nedatorată este obligat să o restituie.
.....
Multumesc frumos de raspuns.Dar daca este greseala lor,trebuie sa platim noi? Să nu va mai zic ca eu le-am spus de cateva ori ca diferenta dintre salariul pe care l-am avut la scoala unde sunt titulara si salariul pe care ei mi-au facut incadrarea ei este diferit,este mai mare.Si raspunsul contabilului a fost ca nu stiu eu mai bine ca el.Ca altii vin la el sa spuna ca e gresit salariul daca iau mai putin,nu daca iau mai mult.