avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 763 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Ce poți face dacă pierzi zborul din cauza ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Ce poți face dacă pierzi zborul din cauza verificărilor celor de la securitate?

Buna ziua
Am si eu o intrebare
Ieri a trebuit sa calatoresc cu avionul din Amsterdam spre Belfast, am ajuns inainte cu o ora inaintea chek-inului, am facut toti pasii pentru imbarcare dar exact inainte de a urca in avion am fost oprita de cei de la companie spunandu mi ca nu pot urca in aviin si trebuie sa imi verifice mai indetaliat cartea de identitate ( mentionez ca pana atunci mi.au mai verificat o si alti angajati de cel putin 3 ori). Am pierdut zborul din aceasta cauza insa mi s.a zis ca voi fi imbarcata in urmatorul avion intr.un timp foarte scurt (max 2 ore).
Dupa toate verificarile mi s.a zis de la cei de la jandarmerie ca e totul bine si tot ce trebuie sa fac e sa merg sa vorbesc cu cei de la compania aeriana de la care aveam biletul, sa le explic situatia, si ma vor imbarca in urmatorul zbor care urma sa plece peste 2 ore.
Acest lucru l.am si facut insa cei de acolo m.au pus sa platesc un alt bilet,la o ora tarzie( primul bilet era pentru ora 12) si anume la 10 fara un sfert, care a mai avut si intarziere de o ora.
Deci a trebuit sa stau in aeroport 13 ore, fara baterie la telefon (mentionez ca nu eram pregatita financiar sa cumpar un alt bilet aceasta fiind o calatorie de serviciu, si avand la mine doar bani de buzunar pana la destinatie)
As putea face ceva in aceasta privinta?
Ultima modificare: Marți, 7 Mai 2019
Manuela Rășină, administrator
Cel mai recent răspuns: dodoambra , utilizator 09:13, 9 Mai 2019
~ Conținut șters la cerere ~


Silvia Zaharia a scris:

Dacă controlul cărții de identitate s-a făcut de către cei care asigură securitatea aeroportului, atunci compania aeriană la care aveați biletul nu are nici o vină.

Dacă cei de la companie au fost cei care au determinat incidentul, faceți în scris, o notificare cu privire la ceea ce s-a întâmplat și solicitați să fiți despăgubită pentru plata celui de al doilea bilet.


Bun si??
Cine despagubeste persoana prejudiciata?

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Document de calatorie Eire Eire imbarcare refuzata datorita titlului de calatorie emis de ambasa considerat invalid.La un moment dat,avind pasaportul expirat am solicitat si primit de la ... (vezi toată discuția)
Refuz imbarcare bobani bobani Salutare,mai jos o sa pun o reclamatie pe care am facut-o unui transportator aerian si raspunsul lor a fost negativ : Buna ziua,in data de 5 martie 2016 ... (vezi toată discuția)
Bilet de avion (delta airlines & klm) ContSters309037 ContSters309037 Buna ziua/seara tuturor, M-am decis ca anul acesta sa imi petrec sarbatorile de iarna la 30 grade si mai exact in Filipine. De ce tocmai acolo ? Motivul ar ... (vezi toată discuția)