Pentru a beneficia de grupa de munca, fostul dvs angajator trebuia sa intocmeasca,anual, documentatii cerute de legislatia in vigoare la data respectiva.
Incadrarea intr-o grupa de munca sau conditi deosebite/ speciale de munca se poate efectua numai in baza documentelor aflate in arhiva angajatorului respectiv și a avizului obtinut de la Inspectia Muncii /ITM în baza documentatiei depuse.
In baza acelui aviz fiecare angajator emitea o decizie scrisa pentru nominalizarea lucratorilor care desfasurau activitati la locurile de munca pentru care a primit avizul de la ITM.
Intrebati fostul angajator daca a obtinut asa ceva sau pe cei care detin arhiva acestuia in situatia in care nu mai exista.
Puteti depune o solicitare scrisa la fostul angajator/ la detinatorul de arhiva prin care sa solicitati emiterea unei adeverinte intocmite conform anexei 14 la HG nr. 257/ 2011 cu modificarile si completarile ulterioare. Solicitarea se poate trimite prin posta cu confirmare de primire.
Un mic ajutor...
Marin Dutu
Buna ziua.Am lucrat ca sofer la ita brasov 16 ani in grupa a 2 in anul 1995 am plecat prin transfer la alta intreprindere tot ca sofer puna in anul 2000.Acesti ... (vezi toată discuția)