Buna ziua. Va rog sa ma ajutati cu un model de adresa de incetare a unui contract de mandat pentru activitati de marketing al fondurilor de pensii administrate privat, in care eu sunt mandatarul.
Articolul referitor la incetarea contractului e asa:
"Fiecare parte are dreptul de a inceta unilateral prezentul contract, fara sa fie necesara interventia vreunui caz de culpa contractuala. Exprimarea vointei de a inceta contractul se va face exclusiv prin scrisoare postala trimisa celeilalte parti, expediata la adresa mentionata in acest contract, cu confirmare de primire. Nu este necesar ca partea care inceteaza contractul sa acorde celeilalte parti un preaviz de incetare. Contractul va inceta la data indicata in cuprinsul adresei de incetare, dar nu mai devreme de momentul la care cealalta parte primeste adresa de incetare."
Mie imi trebuie sa dovedesc la o firma ca acest contract de mandat a incetat. Pot sa solicit ceva, o dovada, ca a incetat contractul?
Va multumesc
Consider ca aceasta situatie analizata prin prisma si in spiritul Legii 31 / 1990 este mai complicata putin decat ceea ce d-voastra ati prezentat in sensul ca la art 137.2 alin 4 se prevede astfel : (4)Când este un singur administrator şi acesta vrea să renunţe la mandat, el va trebui să convoace adunarea generală ordinară.
Deci nu puteti rezilia unilateral fara convocarea adunarii generale ordinare in cadrul careia trebuie sa va prezentati rezilierea unilaterala a acestui mandat , urmand a se intocmi formalitatile la registrul comertului si desemnarea altei persoane in functia de administrator .
Dar eu sunt persoana fizica, in urma acestui contract sunt un fel de salariat. Nu sunt persoana juridica si nici nu fac parte din conducerea sau administratia firmei. Vreau sa inceteze acest contract. In contract se specifica clar cum se poate face (este vorba de articolul de mai sus). Insa nu stiu cum sa formulez aceasta adresa care trebuie sa o trimit prin posta.