Buna ziua!
Conform noii Legi 196/2018 se impune schimbarea si depunerea la judecatorie a Statutului asociatiei de proprietari si a Acordului de asociere (legea prevede de cate ori intervin modificari). Statutul este clar ca se modifica si se depune continand ultimele reglementari din lege. Dar Acordul de asociere a fost intocmit si depus in momentul initial al constituirii asociatiei de proprietari. In acest moment trebuie un nou acord, in conditiile schimbarii legii asociatiilor de proprietari si al faptului ca exista noi proprietari care doresc sa adere la asociatie? nu este de ajuns act aditional la acordul de asociere? se reface tabelul cu toti membri asociatiei si semnaturile lor sau doar cu cei noi care doresc sa adere in prezent? Daca facem tabelul cu semnaturi mai este nevoie de sa anexam cereri de adeziune?
Exista reglementari legale care stipuleaza utilizarea formularelor tip/modele pentru statut, acord de asociere si regulament ale asociatiei de proprietar?
Aceste documente se depun si la primarie? care este ordinea?primarie apoi judecatorie sau invers?
Va multumesc anticipat pentru un raspuns prompt.