Buna ziua!! În luna martie am fost asaltat de diverși indivizi de la Enel care ne cereau sa reinoim contractul. După multe vizite, am stat de vorbă cu ei. Ne au asigurat că nu ne va creste tariful timp de un an sau 2 , ca nu vor mai fi modificări, etc, si ca oricum daca nu semnam contractul, rămânem "Pe Afara". Asta a fost in martie, în mai ne trezim cu o factură de plata cu 70 de lei mai mult ca in fiecare luna. Ma uit pe ea, si kw mai scump, si celebrul Asistenta Enel. Iau contractul si ma uit pe el, nici o data . Doar semnătura soțului, atât. Am sunat la ei, trecând peste faptul că stai cate 40 de min la telefon si mi au spus că pot sa fac cerere de renunțare la actualul contract si revenire la vechiul contract trimițând o cerere la ei. Am scris , am trimis acte, după o lună de cereri la care raspund dupa 10 zile, le am solicitat o copie de pe contractul vechi si una de pe cel nou si sa ma ajute cu cererile pe care le vor, oferta furnizare, etc. Azi mi au trimis raspuns la ambele cereri in felul urmator: va atașam cerere de încheiere contract furnizare energie. Despre copiile celor 2 contracte, nimic. Consider că am fost păcălit din prima clipa iar acum nu fac altceva decât să tragă de timp pentru a mă factura dupa noul tarif. Incerc sa sun la ei, astept de 44 de minute și nimic. Va rog sa ma ajutati cu sfaturi, ce pot face pentru a reveni la vechiul contract, nu sunt consumator nou sa vreau sa închei un nou contract cu ei. Am fost sfătuită să apelez la ANPC si ANRE..Va mulțumesc!!
Cel mai recent răspuns:
Carmen Negoiu , utilizator
20:53, 9 Mai 2020