Vin la dvs. cu o problema legata de ENEL si va cerem un sfat si/sau ajutor.
In 2012, am inceput sa construim casa si am depus actele pt curent org. de santier cu solutie definitiva. S-a instalat acesta solutie si am platit 0.54 ron/kw.
Anul trecut in Octombrie, dupa intabularea casei, dupa multa birocaratie ENEL in final am depus actele pt. schimbarea contractului in definitiv. Acesta s-a semnat la incep. lui Decembrie, dar pe contract nu are aceasta data, contractul figureaza cu 4 Noiembrie 2013. (banuiesc ca data a fost la momentul cand ne-au trimis notificarea de semnare contract). In fine contractul semnat, presupunea ca sa fim facturati pe noul tarif (peste 6kw) adica 0.30 ron /kw. Am facut acesta miscarea anul trecut sa nu fim prinsi de iarna, la noi casa este incalzita electric temporar.... gazul nu a fost instalat de birocratii de la e-ON
Deasemenea pe data 21 Noiembrie 2013 am citit contorul si ENEL a facut prima greseala... ne-au emis factura la mom respectiv tot pe vechiul tarif (0.54) , desi data contractului era de incep. lunii.
In 21 Ianuarie 2014, la 2 luni dupa, a tb sa citim iarasi contorul care spre surprinderea noastra nu fost schimbat ... noi am consumat deja 6000 kw..Am fact sesizare la Enel ca nu avem schimbat contorul iar ei ne-au spus ca avem contractul acela neactivat si ca se factureaza pe contractul curent (Adica cel dinainte). Noi le-am precizat in a doua sesizare ca executia contractului este in puterea lor, noi dorim factura pe noul contract.... cel putin incepand cu ultima noastra citire (cea din Nov. 2013) ... sau ma rog normal ar fi tb sa fie citirea lor (ca era treaba lor sa citeasca si sa activeze contractul)
Ca urmare, netransmitand contorul, am primit o factura tot cu vechiul tarif cu auto calculare (Ei au pus un nr de kw mare), culmea ca pe factura scrie ceva gen "Conctract temporar" in loc de contact 6kw sau ceva de genul.
Noi NU am platit aceasta factura si le-am deschis o sesizare ca dorim factura pe noul contract, altfel suntem nevoiti sa ne adresa ANPC si eventual sa demaram o actiune in instanta.
Azi 5 Martie 2014, au venit sa citeasca contorul, cei care au citit au spus ca tb sa inchida contractul vechi. Este o diferenta de mai bine 8000 kw intre data de semnarea a contractului si data curenta, pe care enel vrea sa o factureze cu vechiul tarif. :O
Cum credeti ca tb sa procedam? Dupa parerea noastra este un abuz.
Sesizati ANPC cat mai curand, precizand situatia punctual pe scurt si depuneti si copii de pe cele 2 contracte, daca le aveti pe amandoua semnate.
Cereti niste raspunsuri punctuale in scris societatii de electricitate, prin inregistrarea la registratura lor. Sunt obligati sa va raspunda in 30 de zile.
Intre timp initiati si un proces in instanta prin care sa cereti respectarea celui de al doilea contract, semnat in 04 Noiembrie 2013, folosind si raspunsul lor la sesizarea oficiala pe care o faceti, insa VERIFICATI exactitatea si continutul concret al acestuia (ultimul contract) inainte, pentru a nu avea surprize neplacute.
Contactati un avocat priceput pentru a studia toate elementele inainte de a decide ce puteti face si daca sunt sanse atunci continuati si nu uitati sa cereti recuperarea cheltuielilor, recalcularea facturilor dar si daune interese + morale pentru toate prejudiciile suferite si suportate impotriva vointei personale.
Incercati sa folositi TELECITIREA
Succes !
Abuz "enel"
lary_alexandra2
In martie 2010,la schimbarea numelui din contract,mi s-a instalat un nou contor ( contracost, pt. care nu am primit bonul de miscare al contorului si nici nu ... (vezi toată discuția)