Buna ziua! Trebuia sa primesc un colet din Anglia. Am primit avizul pe 25 mai 2019 (doamna de la posta tot spunea ca e 15, ca e 1 acela, nu 2 - daca are importanta) si m-am prezentat sa il ridic (Bucuresti, sector 6, oficiul postal 76). Nu l-au gasit, mi-au oprit avizul si au scris pe el nr meu de telefon pt a ma contacta dupa ce il cauta mai ”temeinic”. Evident ca nu au sunat, am fost iarasi la ele sa intreb - raspuns cu zambetul pe buze: ca nu l-a gasit, chiar vorbise cu colega ei (care oprise avizul) de dimineata, mai cauta ea prin nu stiu ce dosare si ma suna. Judecand dupa toate plangerile de pe net legat de colete pierdute, e clar ce s-a intamplat. Mai clar chiar: inteleg ca s-a furat din moment ce avizul acela se da cand ai cutia in mana, nu? Ce s-a intamplat DUPA cu ea? In conditiile in care acum nu mai am nici o dovada cat de saraca pt a atesta ca a trecut coletul undeva pe acolo. Intrebarea mea: ce se poate face in cazul acesta? Pana la urma, e vorba despre atatia si atatia pagubiti de Posta Romana incat mi se pare absurd sa stam asa si sa inghitim cu mainile in san. Chiar nu se poate face ceva impotriva acestor mori de vant? Multumesc!
Posibilitatea, dar si dreptul de a formula o reclamatie o are expeditorul, la oficiul postal de unde s-a expediat coletul. Posta din tara respectiva va efectua investigatiile necesare, urmand ca despagubirea s-o primeasca in primul rand expeditorul. Daca dvs. ati achitat bunurile in avans, tot asta ar fi procedura, iar in baza raspunsului postei romane catre posta straina, expeditorul va returneaza suma platita.
Totusi, undeva nu este coerenta treaba: odata ce vi s-a emis un aviz (macar acela cereti-l inapoi!), inseamna ca expeditia se afla pe o lista oficiala, deci, sunt urme...
Multumesc pentru raspuns! Am recuperat avizul, am mai vorbit o data la ghiseu si i-am spus ca mai astept o zi pana sa fac o reclamatie scrisa (am vazut pe site-ul Postei Romane ca s-ar putea, in caz de colete pierdute, inclusiv pt destinatar, dar daca nu - voi contacta expeditorul cum ati sugerat). Sunt sceptica in privinta utilitatii, dar macar sa nu stau degeaba. Iar avizul il pastrez si pt cazul ca va fi nevoie de el la OPC, unde am de gand sa apelez, de asemenea, daca functionarele cu pricina nu rezolva singure situatia creata.
Poșta
Bogdyy80
Bună ziua! Am o problema și aștept câteva sfaturi de la dumneavoastră. Am comandat câteva produse din China,și am urmărit coletul pe site-ul poștei ... (vezi toată discuția)