Mesaj către cine sau în ce secțiune a SVP-ului?
Eu am dat mesaj la asistență contribuabili, mi-au răspuns tot printr-un mesaj (după fix 30 de zile) că cererea a fost trimisă către Direcția evidență contribuabili din sectorul de domiciliu. Altă asteptare, zadarnică, nici un răspuns. Am ajuns într-un final la direcția respectivă și după ce m-au plimbat pe la 4 birouri, una dintre funcționare mi-a spus că reglarea plăților cu obligatiile se realizează automat de către sistemul informatic la data scadentă.
Am ridicat un pic tonul discuției întrebând ce se întâmplă dacă sistemul nu realizează stingerea obligatiilor, de a doua zi intru la penalizări? Răspuns: "Stați un pic să ne uităm în sistem." Primul lucru pe care mi l-a spus a fost că mai am de plată 24 lei, nu faptul că plătisem 2500 lei și stăteau bine merci într-un cont și că mai aveam neutilizați alți 200 lei din anii trecuți. A zis că face manual compensarea în sistem. În aceeași zi achit cei 24 lei obligație de plată iar după câteva zile accesez SVP-ul și, surpriză: compensase doar sumele din anii trecuți (cei 200 lei) nu toate sumele achitate.
Așa că nici la sediu nu rezolvi mare lucru. O să aștept 31 iulie să văd ce face "automat" sistemul.
cris0811 a scris:
am trecut prin aceeasi situatie. s-a rezolvat cu un simplu mesaj in SPV! incercati