Buna ziua! As avea nevoie de cateva lamuriri cu privire la obligativitatea unui agent comercial (hotel) de a accepta plata cu cardul. Am facut o rezervare la hotel prin Booking.com (bifand ca voi calatori in interes de serviciu, ceea ce instiinteaza automat hotelul ca cel mai probabil voi achita camera cu cardul). De asemeni am sunat la hotel imediat dupa ce am rezervat pentru a verifica daca totul este in regula. Am ajuns la hotel tarziu (dupa ora 23:00) si cand sa achit mi s-a spus ca nu au POS. Nu am achitat, spunand ca imi vor trimite un cont ca sa pot face un virament bancar. Cat de in regula este acest fapt? Nu era hotelul obligat sa accepte plata cu cardul? Multumesc!
Nu faptul ca ati calatorit in interesul serviciului stabileste modul de plata, modul de plata, pe Booking.com, se alege la rezervare.
In conditiile generale de utilizare este chiar specificat.
Daca ati ales modul de plata prin card stabilimentul de turism trebuia sa accepte plata sub forma pe care s-a facut rezervarea.
Este o obligatie contractuala, reclamati la booking.com.
Aceste actiuni sunt forme de abuz si frauda, ele sunt practicate pt a face incasari in lichid si a nu plati site-ului % contractual.