Codul Muncii prevede numai in anumite situatii termenul de comunicare a deciziei de incetare a c.i.m. ...
HG 905/2017
art.7
.....
(3) La solicitarea scrisă a salariatului sau a unui fost salariat, angajatorii sunt obligați să îi elibereze acestuia copii ale documentelor existente în dosarul personal, în termen de 15 zile lucrătoare de la data solicitării.
(4) Documentele sunt eliberate în copie certificată pentru conformitate cu originalul de către reprezentantul legal al angajatorului sau de persoana împuternicită de angajator.
(5) La încetarea activității salariatului, angajatorii au obligația să îi elibereze acestuia o adeverință care să ateste activitatea desfășurată de acesta, durata activității, salariul, vechimea în muncă și în specialitate, precum și un extras din registru.
(6) La solicitarea scrisă a salariatului sau a unui fost salariat, angajatorii sunt obligați să îi elibereze acestuia un extras din registru, datat și certificat pentru conformitate, sau o adeverință care să ateste activitatea desfășurată de acesta, durata activității, salariul, vechimea în muncă și în specialitate, astfel cum rezultă din registru și din dosarul personal, în termen de cel mult 15 zile de la data solicitării.
......
Poate sa-mi refuze eliberarea unei adeverinte pe motivul ca mi-au eliberat deja o data aceasta adeverinta si este suficient daca imi dau varianta electronica?
Mi s-a refuzat solicitarea pe motiv ca deja mi s-a eliberat un exemplar si ca am semnat de primire. Prin varianta electronica voiam sa spun ca mi s-a trimis o copie electronica a exemplarului semnat de mine. In aceasta situatie, poate angajatorul sa-mi refuze eliberarea unui alt exemplar?