Va rog sa ma ajutati in urmatoarea problema:
In urma AG, s-a hotarat schimbarea presedintelui din X in Y. Am solicitat administratorului sa initializeze toate procedurile de schimbare/modificare. Acesta ne anunta acum ca pentru depunerea actelor actualizate ale asociatiei de proprietari la judecatoria aferenta, trebuie sa platim onorariul unui avocat, pentru tehnoredactare documente si depunerea acestora. Si ca oricum, in urma adoptarii noii legi in domeniul asociatiilor de proprietari, suntem obligati sa depunem actele actualizate.
1. Depunerea acestor acte nu intra in atributiile administratorului? Trebuie depuse obligatoriu prin avocat?
2. Despre ce obligativitate este vorba? Daca nu s-ar fi modificat presedintele, ar fi trebuit depuse actele din nou?
1. Teoretic nu. Administratorul se ocupă de financiar-contabil și partea tehnică. Pot fi depuse și de președinte, nu obligatoriu de avocat. la noi, Presedintele s-a ocupat.
2. Cititi legea 196/2018. Se revotează statutul conform legii noi pentru reinfiintare duppa legea noua. E termen limita 28 septembrie, anul acesta, Tiate informatiile sunt deja la tribunal- la biroul asociatii.
Nu la Tribunal, ci la Judecatoria locala. Gasiti ca este o diferenta intre institutii?
De toate aceste probleme se ocupa comitetul ex. in frunte cu presedintele. Administratorul nu are aceste atributiuni, lasati-l in pace!
Afirmatia administartorului demonstreaza ca nu stapaneste dsipozitiile in vigoare si concret fuge de responsabilitatea
Legea nr 196/2018 care guverneaza infiintarea,organizarea si functionarea asociatiilor de proprietari nu prevedee dispozitie care sa sustina pozitia administratorului de imobil
Un mic mare ajutor
Bihorului
Buna ziua apelez la ajutorul dmnv. In urmatoarea problema: am fost ales noul presedinte a asociatiei din actele pe care le detin nu imi specifica cine sunt ... (vezi toată discuția)