Buna ziua apelez la ajutorul dmnv. In urmatoarea problema: am fost ales noul presedinte a asociatiei din actele pe care le detin nu imi specifica cine sunt membrii asociatiei,adica cine a semnat acordul de asociere,mentionez ca acordul de asociere este din 1979 impreuna cu statutul cel vechi,vechiul administrator mia specificat ca toti cei 40 au fost membrii,din care au ramas 17+ 3 care siau depus cerere,problema intervine cu judecatoria si anume nu stiu clar ce fel de acte trebuie sa depun la judecatorie ,daca trebuie sa refacem noul statut al asociatiei sau nu avand in vedere ca avem un statut,cum pot sa intru legal in posesia contului bancar,cei de la banca miau spus ca am nevoie de un ordin judecatoresc ca nu le ajunge doar caietul cu procesele verbale si C.U.I.asociatiei,am vorbit cu o avocata pt rezolvarea problemelor insa sunt multe persoane care miau specificat faptul ca si eu pot sa depun dosarul la judecatorie,deci problema ce acte trebuie sa contina dosarul si care sunt pasii de urmati ca sa pot duce totul la bun sfarsit .Va multumesc
Legal situatia memebrilor proprietari trebuia sa fie concret consemnata in documentele asociatiei
Pentru clarificare discutati cu fostul presedinte de asociatie
Conform disp L nr 196/2018 asociatiile de proprietari detin obligatia legala sa actualizeze statutul asociatiei de proprietari
Gasiti in l nr 196/2018 toate datele necesare