Buna ziua
De un an de zile m-am angajat la o institutie publica ca si contabil. De curand am fost anuntat ca am fost numit intr-o comisie de licitatie publica pentru o lucrare cu o valoare destul de mare Intrebarea mea este urmatoarea: membrii care trebuie numiti in comisii nu trebuie sa aiba ceva ani de experienta in spate , nu trebuie sa indeplineasca ceva conditii? Unde este stipulat acest lucru,
Multumesc
Normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice din 02.06.2016
Art. 126
(1) Autoritatea contractantă are obligația de a desemna, pentru atribuirea contractelor de achiziție publică/acordurilor-cadru, persoane responsabile pentru evaluarea ofertelor și, după caz, a solicitărilor de participare, care se constituie într-o comisie de evaluare.
(2) În sensul prevederilor alin. (1), din cadrul comisiei de evaluare pot face parte membri aparținând compartimentelor autorității contractante, iar în cazul în care beneficiarul final al contractului/acordului-cadru este o altă autoritate contractantă, din cadrul respectivei autorități contractante. Modificări (1)
.........
(8) Persoanele care constituie comisia de evaluare nu trebuie să fie în relații de subordonare ierarhică unele față de altele, în măsura în care structura organizatorică permite acest lucru.
.......