Va rog f mult daca ma puteti ajuta cu niste reglementari legale in ceea ce priveste procedura de organizare a unei licitatii......etc-tot ce e legat de licitatii-in general
Eu nu reusesc sa gasesc decat niste hotarari de guvern (HG 592/1993,HG63/1994)care s-au tot modificat si nici nu imi apar in varianta actualizata si un regulament.
Ce imi mai recomandati?
In primul rand ma interesau dispozitii generale: ce acte trebuie intocmite, despre caietul de sarcini, proced ce treb urmata in organizare...etc
In secundar: pentru aprofundarea problemei, sa zicem ca este vb de o companie care realizeaza o constructie foarte mare (destinata unui scop com, industrial)si org licitatii in mai multe domenii: pentru materiale constructii, echipamente..... si pentru transportul tuturor echipamentelor,utilajelor...... Oricum pe mine ma intereseaza care sunt obligatiile-in mare, generale- unei astfel de societati care doreste sa organizeze o astfel de licitatie
Merci. Nu ma ajuta prea mult caci nu e o achizitie publica.
Intr-adevar in domeniul licitatiilor sunt foarte multe prevederi si poate ca treb sa va precizez mai exact scopul licitatiei, dar este foarte complicat.
Cei ce organizeaza licitatia sunt o companie romaneasca privata!! (cu actionari pers juridice-rom si straine, private si de stat!!) si fac licitatie pentru o "investitie" care implica mai multe.
Din acest motiv pentru inceput imi trebuia sa studiez cadrul general: adica ce obligatii au cei ce org licitatia, ce oblig am eu, ce cond tre sa indeplin actele, ce raspundere poarta partile- si toate astea pana la efectuarea licitatiei propriu zise- deci faza preparatoare, sa ii zic