sunt administrator de asociatie de 14 ani.In anul 2004 am sustinut examenul si am primit atestatul de administrator pe durata nedeterminata,cu toate acestea,in urma cu cateva zile am fost anuntata sa depun la Primarie cerere de atestare , urmand ca in luna ian.2010 sa ma prezint la examen.Motivare: am fost atestati de un alt primar. Ce se intampla daca nu ne prezentam? Este ilegal sa lucram in continuare in baza atestatului pe care il avem?
la cate "bombe" am auzit in ultima vreme ,aceasta este cea mai tare,chiar nu am auzit asa ceva ,ma voi interesa,poate sunt mai informati colegii administratori
Vorba lui "sacalul" asta e cea mai tare "bombe.
Atestatl de administrator se elibereaza pentru o perioada nedeterminata si este valabil oriunde in Romania, deci puteti sa fiti administrator si la Cobadin, si la Tecuci si la Nadlac.
Art. 58 alin. 4 din HG 1588/2007 prevede ca:
"Atestatul de administrator de imobil se poate retrage de către autoritatea administraţiei publice locale care l-a eliberat, dacă nu mai sunt îndeplinite condiţiile pentru exercitarea acestei activităţi".
Adica sa fie apt de munca si sa nu fi suferit o condamnare penala.
Eu cred ca-i o gluma.
Dar sa glumim in continuare si sa privim partea p[lina a paharului: bine ca atestarea e semnata de un primar care se alege odata la 4 ani si unii insistenti chiar "recidiveaza". Ce ne-am fi facut daca legea ar fi prevazut ca atestarea se semneaza de prefect ca in unele judete s-au perindat 7 prefecti in 4 ani.
Sa ne tineti la curent maxim, sa vedem daca nu cumva va pica la examen si va obliga sa faceti iar cursurile cu scoala finului primarului.
ca sa fim si m-ai concisi,am recitit legea 230 unde ma gasit urmatorul articol,citez:
"Art. 54. - (1) Persoanele fizice care au calitatea de administrator de imobile sunt atestate de către primar, lapropunerea compartimentelor specializate din cadrul autorităţii administraţiei publice locale, în baza unei hotărâri a consiliului local.
deci un primar ar trebui sa trimita in tribunal aceasta hotarare a consiliului local
HG 1588 ART. 58 (3) Atestatul de administrator de imobil se eliberează pentru o perioadă nedeterminată şi este valabil pe tot teritoriul României.
Pana sa apara Legea230 si Normele de aplicare ale acesteia, atestatele erau completate in baza Legii114 si HG400 care mentionau reatestarea la 3 ani. Unele tipizate ale atestatelor erau imprimate cu mentiunea reevaluarii la 3 ani. Unele primarii, mai bine zis acele compartimente care se ocupa de AP au evidenta acestor atestate iar functionarii respectivi au dat curs vechii legislatii.
Mai au si ei omisiunile lor, asa cum unii administratori au omis acest aspect.
Probabil, la primaria in cauza este cineva care nu a aflat ne noua legislatie.
Se mai intampla, poate fi un caz izolat de interpretare a noii legi
Atestat
cornel1592
Doresc să aflu dacă un atestat eliberat înainte de apariţia Hotărâri nr.1588/ 2007 respectiv în anul 2003, este valabil în vederea angajări ... (vezi toată discuția)