Doresc să aflu dacă un atestat eliberat înainte de apariţia Hotărâri nr.1588/ 2007 respectiv în anul 2003, este valabil în vederea angajări unei persoane fizice în funcţia de Administrator Imobil.
Un raspuns bun il obtineti de la serv. as. prop. din primarie.
Acolo puneti intrebarea, ii informati cu numele si prenumele persoanei si vedeti ce raspuns primiti. Unele primarii au pe site-ul oficial o lista cu persoanele care au urmat un curs de calificare pentru meseria de administrator de imobile si care au dat un examen pentru obtinerea atestatului - si desigur, l-au obtinut.
Ideea este ca maine-poimane se schimba Legea si toti cei care au obtinut un atestat dupa anul de gratie 2007, sa li se anuleze atestatul si sa fie nevoiti sa treaca un nou examen...
Ca multi dintre cei care detin un atestat ar cam trebui sa mai treaca pe la primarie, este altceva...
Atestatul de administrator este valabil toata viata indiferent de perioada in care a fost obtinut. Daca maine apare "legea 940/2016 de infiintare si functionare a asociatiilor de proprietari", nu cred ca administartorii ce detin acum atestat vor fi obligati sa faca din nou scoala, sa dea examene... De fapt legislatia s-a schimbat mereu, nu numai in 2007, ci atat inainte cat si dupa aceast an. Iar administarorii nu au fost trimisi iar la examen.
Am auzit ca ar fi unele HCL-uri prin care s-ar fi stabilit ca administartorii sa fie reexaminati, reatestati periodic, la 2-3-5 ani odata. Dar acestea sunt exceptii locale si nu legi.
Care este situatia dumneavoastra? Cine va cere atestat proaspat?