Nu. Lucrarile in plus apar de la colegele care au plecat din departament si cineva trebuia sa le preia , exemplu acordarea avansurilor de trezorerie pentru deplasarile interne ale angajatilor. Am acceptat argumentand ca daca suntem o echipa atunci sa sprijin echipa. Dar, a mai plecat o alta colega in concediu medical (2 luni) si a lasat o lucrare neefectuata, lucrare care din nou mi-a fost atribuita mie. Am argumentat ca risc sa nu-mi mai respect termenele pentru lucrarile mele curente si am cerut ajutor conducerii. Dar mi s-a spus verbal de catre doamna director ca nu este de acord sa cer ajutor si ca pedeapsa mi-a dat termen de rezolvare 2 saptamani pentru aceasta lucrare care avea termen indelungat si pe care colega mea nu a indeplinit-o. Mai mult, pe langa acestea imi tot solicita sa elaborez in Visio tot felul de diagrame pentru usurinta ei de a intelege regulamente noi aparute.
Ma rog la Dumnezeu sa ma tina cu mintea intreaga , pentru ca nu stiu cui sa ma adresez pentru a nu se mai pune presiune pe mine.
Multumesc.
Cornel Vasile a scris:
ValentinaT a scris:
Care sunt instrumentele de aparare ale unui angajat caruia i se atribuie lucrari in plus spre rezolvare cu termene scadente scurte, peste lucrarile zilnice curente pe care le are de rezolvat.
Multumesc.
Lucrarile in plus sunt legate de atributiile din fisa postului ?