Buna ziua! Am o intrebare legata de cum as putea rezilia un contract telecom de abonament mobil facut de mama mea. A primit un apel de la firma de telecom in care i s-a prezentat un produs nou (date incluse, super viteza etc.) dar care nu i s'a explicat ca fiind un Abonament telecom nou. Era in contextul in care ii expira contractul vechi si a fost de acord sa prelungeasca acest contract, ea intelegand ca de fapt tot adaosul se aplica la oferta deja existenta. A confirmat cu domnul apelant in repetate randuri ca suma de plata lunara va ramane la fel si a ramas ca in curand va primi contractul si cele aferente. Trei zile mai tarziu dansa a primit telefonul nou (obtinut in urma reinnoirii de contract vechi) iar in data de 16 sept a primit factura pentru noul set de servicii. In factura era inclus un ABONAMENT (nr nou) de 30 euro lunar, nr aferent unei cartele pe care nu a primit-o, de care nu are nevoie si pe care doreste sa o anuleze. Ulterior a vb din nou cu domnul apelant si dansul i-a recomandat sa mearga la un magazin telekom si sa o declare pierduta pentru a primi cartela. Zis si facut, cei de la magazin au facut o plangere catre "centru", iar in urma conversatiei cu acestia i s-a spus ca rezilierea contractului se face doar daca plateste in avans cei 30 euro pentru 24 luni de contract. Mama mea a facut aceste demersuri pe numele cabinetului medical (CMI) si mentionez ca iese la pensie in 4 luni. Ce putem face pentru a inchide abonamentul respectiv - pe care o obliga sa il plateasca desi nu a beneficiat de servicii si nici nu le doreste. Scuze pt mesajul lung.