Buna seara, am si eu o problema si nu stiu cum sa procedez; am avut doua abonamente pe numele meu la Telekom si unul din ele l-am portat in alta retea luna trecuta, stiind ca amandoua abonamentele expirasera inca din 2014. Acum 3 zile mi-a venit factura si am de platit o taxa de reziliere abonament de 195,00lei. Am fost la sediul Telekom joi si am aflat cu stupoare ca in baza lor de date apare ca am prelungit amandoua abonamentele (personal in magazin) exact inainte sa expire si ca am avut si o subventie la telefon, adica am cumparat si un telefon( nu le aparea ce tip de tel) ! Am facut o reclamatie si am cerut sa mi se trimita pe email copiile dupa contractele noi care au fost prelungite( asa cum sustin ei). Inca nu am primit nimic pe email!
Eu am ultimele contracte si amandoua expira in 2014! Nu am reinoit nici unul nici telefonic si nici in magazin , asa cum sustin cei de la Telekom!
Ce ar trebui sa fac mai departe?
Multumesc!
Contractele cred ca s-au prelungit automat! Nu trebuie neaparat sa va prezentati pentru prelungire ci trebuie sa va prezentati pentru reziliere cu aprox. o luna inainte de expirare!
In legatura cu telefonul cumparat e posibil sa fi folosit cineva de datele dumneavoastra ceea ce reprezinta un fals si uz de fals si complicitate din partea Telecom! Consultati un avocat pentru sa va reprezinte in proces!
Nu este exclusa nici varianta ca functionarul, din exces de zel (ca sa isi faca norma de innoiri abonamente - au presiune in acest sens) sau din lacomie prosteasca (sa intre in posesia telefonului cu pret subventionat), sa fi semnat in locul clientului pentru reinnoirea abonamentului. Se practica asemenea acte/fapte.