In cazul unei cofetarii ce primeste avans de la clienti pentru comenzile de torturi- produsele sunt personalizate- de foarte multe ori, clientii cer restituirea avansului, incasat cu bon fiscal, deoarece vor sa anuleze comanda. Sunt obligata sa restitui acest avans? In cat timp pot inchide un avans, daca nu este utilizat de client: nu a ridicat comanda si nu a luat, ulterior, alte produse de suma respectiva?
Imi doresc atat pentru mine, cat si pt clienti ca lucrurile sa fie cat mai corecte. Dar uneori, nu ii inteleg si tinand cont de faptul ca toate avansurile sunt incasate prin casa de marcat, este mai dificil de anulat. Am avut clienti care au facut comanda, si pana sa iasa afara s-au razgandit si au cerut banii.... Solutii?
Va multumesc !
Company Advising
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
Pentru clientii care platesc avans si se razgandesc in secunda urmatoare, ar trebui sa intelegeti si sa le returnati avansul pentru ca nu ati apucat sa dati curs comenzii.
In schimb, pentru comenzile incepute (personalizate), nu aveti obligatia sa restituiti avansul. Puteti lectura OUG 34 / 2014.
Va multumesc frumos pentru raspuns. Ce fac daca am comenzi neridicate, au anuntat ca renunta dar nu au venit sa le restitui avansul? Am 4 comenzi de 6 luni si le-am solicitat telefonic sa vina sa inchidem comanda, dar nu vor, spun ca nu au timp, ca or sa vada, etc . Pot inchide aceste avansuri?