Buna ziua , am facut o comanda online , am achitat integral prin banca un produs de pe un site din Italia in data de 30 Iulie si nu am primit nimic , nici un termen de livrare , am luat legătura cu ei pe mail , whatsapp , telefonic si spun ca o trimit in acea saptamana , dar eu nu am primit nici un AWB , de 2 saptamâni nici nu mai răspund la solicitarea mea. Va rog sa ma îndrumați unde as putea reclama acest fenomen , am factura online , am dovada plății prin banca , am mailuri , sms uri , etc , Va multumesc .
Buna seara!
Daca ati platit online cu cardul, cea mai simpla varianta este sa luati legatura cu banca emitenta a cardului de debit/credit si sa deschideti o contestatie la plata pentru ca nu ati primit produsul comandat, le explicati detaliat problema si dumnealor impreuna cu firma de la care ati cumparat vor investiga problema, daca se adevereste ca aveti dreptate, banca o sa va returneze banii in cont .
Varianta putin mai complicata este sa va prezentati la politie si sa depuneti plangere, eventual consultati legiile respectivei tari .