Buna ziua! am nevoie de ajutorul dumneavoastra pentru a gasi o solutie in situatia in care vecinul si-a facut contracte la utilitati pe nr. apartamentului meu si nu doreste sa-ai actualizeze datele cu nr. actual al apartamentului sau. Furnizorii de servicii au vreun rol in acest caz, macar de a-i solicita documentele? Cum pot proceda?
george-neagu
Moderator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
La incheierea contractului proprietarul trebuia sa fi dus copie dupa buletin si actul de proprietate. Mergeti dumneavoastra acolo la ei cu astea si dovediti-le astfle ca nu corespunde numarul de apartament.
Sesizati oficial reprezentantii regiilor care asigura utilitatile probati cu documente legale situatia
Este neclar cum reprezentantii utilitatilor nu au sesizat ca pentru o adresa detin contracte multiple
Va multumesc pentru raspunsuri. Unele contracte la utilitati au fost facute din faza de antecontract, iar ulterior nr de apartament s-a schimbat. Exista insa cazuri in care unii proprietari nu au dus contractele de vanzare cumparare pentru actualizarea datelor, situatie in care ma regasesc. Institutiile spun ca nu pot solicita documentele si ca trebuie sa ma ocup personal sa conving vecinul sa mearga pentru a actualiza. Exista o cale legala prin care as putea actiona (nu a dorit sa comunicam)?
Chirie
Daniel1900
Locuiesc intrun bloc de 4 etaje! Eu sunt la etajul 4 iar sub mine mai exact la etajul 3,tot timpu odata la 6 luni sau max 8 se schimba chiriasi! Enervant ii ca ... (vezi toată discuția)