Bună ziua!
Acum un an am încheiat un contract pt furnizare energie electrică cu firma Enel. Contorul a fost schimbat chiar atunci și a plecat de la zero. Mi-am deschis un cont la ei și am transmis în fiecare lună indexul. Cei de la Enel au ajuns, în timp, să estimeze consumul casnic și cu peste câteva sute de kw peste cel transmis. Am făcut o sesizare în căsuța electronică și două sesizări telefonice la ei . Ultimele două facturi le-am plătit în funcție de indexul transmis deoarece de la ei am primit facturi astronomice neconcordante cu realitatea. Nu cred să existe vreo lege care să stipuleze faptul că am obligația să plătesc anticipat 400 kw neconsumați. Astăzi am primit mesaj de la o firmă de recuperare ptc nu am plătit ce de fapt nu am consumat. Cum e posibil așa ceva? E o jignire imensă adusă integrității mele ca și persoană. Ce se poate face? Vă mulțumesc!
Carmen Negoiu
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
Eu numai asa am rezolvat orice problema legata de estimarea ilegala pe care o practica Enel. Enel reactioneaza numai cand apesi butonul ANRE. Chiar daca sunt o apa si un pamant, TOTUSI, orice lucru nelalocul lui privitor la Enel - l-am rezolvat prin ANRE - fara intarziere si cu rezultat 100% ok.
Mă bucur mult de tot să aud asta! :) Multă sănătate.
Dacă tot prin ANRE aţi rezolvat, daţi de ştire, cu un rând tot aici. Nu neapărat detalii, ci dacă ANRE a fost de ajutor.
Dacă aţi rezolvat cu ENEL prin el însuşi e tot foarte bine, înseamnă că sunt activi.