Buna ziua sint Mititelu Mihai din Panciu Vrancea am o problema mare cu cei de la romtelem sint abonat la internet dar nu functioneaza normal nu raspund cu proptinudine in care in care li se anunta o defectiune nu respecta clauzele contractuale .am un abonament pe 2 ani ce ma sfatuiti cum trebuie sa procedez in cazul rezilierei de contract ma multumesc
Rezilierea se poate cere in cazul neexecutarii culpabile a unei obligatii izvorate dintr-un contract sinalagmatic cu executare succesiva, cum este si cel incheiat de dvs. cu Romtelecom. Va trebui deci sa probati acea neexecutare culpabila a obligatiilor contractuale ce revin prestatorului de servicii.
Rezilierea opereaza, dupa caz, prin hotarare judecatoreasca sau prin clauzele contractuale stipulate in acest sens.
Asa cum presupun, dvs.va trebui sa cereti in instanta aceasta reziliere, avind temeiul neexecutarii obligatiilor contractuale de catre Romtelecom.
Puteti, anterior sa faceti o sesizare si la Protectia consumatorului, iar constatarea acestora sa o utilizati ca proba in instanta.
Nu trebuie sa va sperie nici toate clauzele din contract, mai ales daca sunt dintre acelea care incalca prevederile Legii 193/2000 actualizata.(cu privire la clauzele abuzive din contractele dintre comercianti si consumatori).
De aceea revin si va sfatuiesc sa faceti o plangere la Protectia consumatorilor si apoi sa va adresati instantei.