Imi puteti spune daca administratorul blocului imi poate cere o copie a buletinului de identitate, specificand ca mi-a spus ca este singura modalitate sa declare cate persoane locuiesc in imobilul meu?
Precizez ca as dori sa stiu daca se poate si fara sau este o obligatie a mea deoarece am motive sa cred ca administratorul blocului meu face niste treburi foarte suspicioase si nu mi-as dori sa detina o copie a buletinului meu de identitate.
Intr-o alta ordine de idei, exista posibilitatea de a initia o schimbare a administratorului si daca da in ce temei legal sau ce trebuie sa fac. Face niste treburi dubioase pe care mai mult sau mai putin le-as putea demonstra.
Buna ziua,
Discutati cu presedintele acest aspect.
ART. 30 din legea 196/2018 (1) Proprietarii din condominii au obligatia sa notifice presedintelui orice
schimbare intervenita in structura si numarul membrilor familiei prin deces, casatorii
sau nasteri, persoanele luate in spatiu, precum si locatarii/comodatarii ca urmare a
inchirierii sau a imprumutarii locuintei.
(2) Notificarea prevazuta la alin. (1) se face in scris in termen de 10 zile de la
schimbarea intervenita, de la luarea in spatiu, respectiv de la semnarea contractului
de inchiriere/comodat.
Obligatia prezentarii documentelor de identitate pentru persoanele care domiciliaza in condominii este expres prevazuta de legislatia in domeniu,respectiv toate persoanele care domiciliaza provizoriu minimum 15 zile/luna sau definitiv in condominiu detin obligatia legala sa prezinte documentele in vederea inregistrarii in cartea de imobil
Dv ca si persoana fizica ,nu detineti calitatea si autoritatea sa interveniti in cadrul raportului juridic de munca incheiat intre angajator=asociatia de proprietar si angajat=administartor de imobil
Eventual puteti sesiza oficial angajatorul=asociatia de proprietari despre eventualele "treburi dubioase"
Administratorul de imobil este angajatul asociatiei de proprietari,care in calitate de angajator in anumite conditii-legal prevazute poate hotari rezilierea incetarea raportului juridic de munca
Vorbim despre un deces. Schimbarea proprietarului si automat reducerea de la 3 persoane la 2 a persoanelor care locuiesc in imobil. Precizez ca am locuit si continui sa locuiesc aici de foarte multi ani.
Pe mine m-ar interesa sa-mi spuneti de ce in ART. 30 din legea 196/2018 nu dispune prezentarea vreunui act de identitate ci doar a prezentarii unei cereri in scris in termen de 10 zile de la schimbarea survenita.
Si sincer, cui as putea sa fac o sesizare? doamna pana de curand a fost ea administratora si sotul dansei presedinte, este o cloaca acolo. Mai sus de asociatia de proprietari a blocului meu, unde pot obtine o indrumare si aici nu ma refer la un proces juridic neaparat.
Am eu, ca si proprietar al unui imobil din bloc, vreo putere in fata administratorului !? sau este doar .. "fictiv" faptul ca dansa lucreaza pentru noi iar eu particip activ la plata salariului ei.
Ii puteti cere dumneaei articolul din lege ce spune ca trebuie sa faceti ce spune ea.
Si puteti depune o sesizare la primărie, nu prea se poate ca administrator sa fie sotia președintelui...
Comitet/ cenzor aveti?