Un grup de prieteni am dorit să închiriem o cabană la munte. Am discutat cu proprietarul, am stabilit verbal detalii ca avans, condiții, etc.
Ulterior ne-a trimis un contract cu suma greșită, și cu mențiunea că avansul se plătește înainte iar restul în ziua sosirii. Noi l-am semnat și l-am trimis dar nu am primit o copie semnată și de proprietar.
Avansul a fost plătit(transfer bancar) , dar nu am primit factură.
Mai nou, vrea plata integrală și ne-a cerut copii după buletine pe mail. Unele persoane i-au trimis, altele nu.
După discuții mai aprinse a spus că nu mai vrea să colaboreze și că o să ne trimită avansul înapoi.
Întrebarea e: poate fi reclamat faptul că a încasat/primit bani fără a avea un contract semnat și pentru faptul că nu a eliberat factură/chitanță ?
Da, noi avem contractul ce i l-am trimis proprietarului, semnat de noi.
El a trimis o versiune nesemnată, noi am printat-o, am semnat-o, am scanat-o și am trimis-o pe e-mail.
Factura pe mail
cristitsirc
Vreau sa vand un serviciu de publicitate online unei persoane din SUA. Pentru asta am pregatit un contract cadru de campanie online de publicitate ce va fi ... (vezi toată discuția)