Avem magazin online pe o binecunocuta platfomra online, pe care vand mii de magazine.
Fiecare comanda se comisioneaza de catre proprietar , in ea vazandu0se si AWB pe plecare marfa catre client, si avem dreptul sa o anulam in 48 ore.
Recent, am factura petnru vanzarea de luna trecuta, in care s-a plasat o comanda de valoare mare, pe o cantitate mia mare decat stocul nostru din platforma la produse.
Am dsicutat cu client si am anulat-o ,tp motiv ca sunt ultimele produse pe stoc, neavand posibilitate restoc.
Am vazut ca totusi ne-au luat un comision considerabil de peste 20% din comanda, i-am notficat, din nou. Ne-au spus ca sistemu laccepta comeniz la produse chiar daca in stoc la noi nu apar produsele. Hilar.
Si ca au retinut comisionul pt ca au dat ei o notificare (cred ca o fi in SPAM) ca indiferent de motiv, ei comisioneaza orice tranzactie platiti client card.
Este clar o practica abuziva? Avand in vedere aceasta, care este o cale de atac mia scurta, duap primirea raspunsului la notificarea noastra scrisa?
Am rezvolat prin notificare legala trimsa catre Dante International si presiuni cu expunere in grupuri si review pe social media, asta tot pentru cei care intampinati probleme.
Cei din Mesagerie pe Emag nu au dorit s iau fost vehementi ca nu se rezolva. Pana cand S-a rezolvat si mi-au anulat factura de penalizare