Detin un magazin online. De ceva timp am dat peste o clienta care ma hartuieste, in sensul ca plaseaza cate 1-2 comenzi in fiecare zi, pe care apoi nu le ridica de la curier. Fiecare astfel de distractie ma costa cate 50-60 lei, transport tur-retur la curier.
Apoi, am inceput sa ii anulez comenzile si sa nu ii mai trimit produsele, insa primesc penalizare financiara de la platformele partenere (Emag, de exemplu).
Orice as face, pierd bani consistenti cu aceasta "clienta". Nu stiu ce vrea, probabil asa face cu mai multe magazine, e felul ei de a se distra. Este o femeie din celalalt capat de tara, cu dosare pe rol de executare silita (informatii de pe internet). Am incercat sa o sun, nu raspunde niciodata la telefon. Nici curierilor nu le raspunde.
Practic, un client de acesta pe termen lung are potential sa imi ingroape businessul la care am muncit zi-noapte pentru ca ei i se pare distractiv.
Pentru persoane fizice exista ANPC. Pentru firme ce institutie exista? Ce pot face sa scap de femeia asta? Cui sa ma adresez?
Ați expus situația celor de la eMag? Faceți un inventar al comenzilor și inițiați o discuție, eu cred că veți găsi înțelegere. ANPC, din câte știu, nu rezolvă în favoarea consumatorilor reclamațiile făcute cu rea-credință de astfel de clienți. Nu văd de ce eMag ar proceda altfel.
poate ca ar folosi si daca ati trimite o notificare prin avocat de dare in judecata daca nu inceteaza.
Banuiesc ca ii stiti adresa, daca nu o fi dat una gresita.
poate ar trebui ca pt o vreme sa se poata comanda la dvs doar cu plata online.