Buna! Am avut a firma, care am inchis-o si radiat in 2012. Un fost angajat care a lucrat cateva luni la firma in 2008, a decedat recent, iar sotia lui solicita adeverinta ca a lucrat la firma mea, pentru a face pensie de urmas pentru fiica sa.
Intrebarea mea, cum se procedeaza? Cine da aceasta adeverinta, daca eu nu mai am firma?
Respectivul angajat era din judetul Cluj, firma in Hunedoara, nu si-a adus cartea de munca sa fi operat in ea cat a lucrat la noi la vremea aceea.
Multumesc anticipat de raspuns!
Nu mai puteti face asta acum ... se putea pana la data radierii societatii.
O solutie ar fi sa depuna la ITM-ul local, o solicitare de eliberare a unei adeverinte de vechime pentru acea perioada din 2008.
La cerere ataseaza copie C.I., copie carnet de munca si eventual o copie de pe c.i.m. si decizia de incetare .
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.