avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 870 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Securitate şi Sănătate în ... medicamente la locul de munca
Discuție deschisă în Securitate şi Sănătate în Muncă (fost Protecţia Muncii)

medicamente la locul de munca

Buna ziua,
Ce tip de medicamnte sunt permise la locul de munca, Daca sunt permise medicamente... Unde se depoziteaza si care este cantitatea admisa de depozitare?
Cel mai recent răspuns: ginitza , utilizator 13:40, 15 Noiembrie 2019
Buna ziua,
Medicamente pentru...?
La locurile de munca se utilizeaza Trusele de prim ajutor.
MEDICAMENTE DIVERSE GEN COLEBIL, NUROFEN, TRIFERMENT,
idee e ... au voie sa tina intr-un birou, 5 cutii din plastic cu diverse medicamnete care sunt disponibile oricui
Cu cred ca da, atata timp cat la ele nu au acces persoane cu diferite probleme si sa le i.a fara a respecta reteta sau concetratia maxima admisă ( sa se intoxice cu ele...) si sunt folosite pe moment, pentru tratarea simtomelor usoare de raceala, gripa, dureri de burta...
Care ar putea fi scopul detinerii acestor medicamente ? Exista in ROI al firmei mentiuni in acest scop ?
Daca medicamentele respective nu intra sub incidenta emiterii cu reteta semnata si parafata de medic, ar putea fi de utilitate.
In trusa de prim ajutor nu sunt nominalizate astfel de medicamente.
Gasiti informatii utile aici: www.avocatnet.ro/forum/discu...

Alte discuții în legătură

Truse de prim ajutor expirate, li se poate prelungi valabilitatea? micutu50 micutu50 Buna ziua, Am truse medicale care expira, exista asa ceva ca expira cutia? Am multe pansamente, pipa guedel, batiste de hartie cu solutie dezinfectanta, ... (vezi toată discuția)
Norme dsp ileana-cosanzeana ileana-cosanzeana Buna dimineata, Poate sa imi spuna cineva unde gasesc in lege ce anume trebuie sa contina trusa medicala pt scoli si pentru bucataria scolii (spatiu ... (vezi toată discuția)