avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 489 soluții astăzi

Marți, 4 martie, are loc evenimentul: Politica privind prevenirea hărțuirii la locul de muncă - De la concept la implementare practică. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... soluție
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

soluție

bună ziua. o soluți vă rog, sunt salariat bugetar, în paralele sunt şi student, ce soluție am să mă pot învoii două zile pe săptămână de la job pt a merge la cursuri? am fàcut cere fără plată o perioadă,..
Cel mai recent răspuns: , 12:49, 20 Noiembrie 2019
Verificati la nivel de angajator care este procedura operationala pentru acordarea invoirilor.
conducerea nu este acord cu acestă alegere a mea, să fac facultatea în timpul programului...

Cornel Vasile a scris:

Verificati la nivel de angajator care este procedura operationala pentru acordarea invoirilor.

Concediul de studii este reglementat si se acorda in baza prevederilor Codului Muncii, iar conform art. 154, alin. 1, salariatii au dreptul de a beneficia, la cerere, de concedii pentru formare profesionala. Concediul de studii este un tip de concediu fara plata, care insa poate fi si cu plata, in anumite conditii.
[ link extern ]
ms de ràspuns!

Cornel Vasile a scris:

Concediul de studii este reglementat si se acorda in baza prevederilor Codului Muncii, iar conform art. 154, alin. 1, salariatii au dreptul de a beneficia, la cerere, de concedii pentru formare profesionala. Concediul de studii este un tip de concediu fara plata, care insa poate fi si cu plata, in anumite conditii.
[ link extern ]

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Concediu de studii azarria azarria Buna ziua, Sunt studenta la a doua facultate. Doresc sa ma inscriu la un concurs pentru un post in sectorul public. Daca il voi obtine, voi avea ... (vezi toată discuția)