Buna ziua, avand in vedere ultimele amenzi acordate asociatiilor de proprietari privind nerespectarea Regulamentului 679/2016-prelucrarea datelor cu caracter personal, in cadrul asociatiei de proprietari din care fac parte, a fost initiat de catre presedintele de asociatie un document in care proprietarii si-au exprimat acordul sau dezacordul privind afisarea la avizierul asociatiei a numelui si prenumelui in cadrul listei de cheltuieli lunare, pe cutiile postale si la interfon. Avand in vedere ca raspunsurile au fost si pro si contra afisarii numelui si prenumelui, cum ar trebui procedat , nu se mai afiseaza aceste date pentru niciun proprietar sau se afiseaza doar pentru cei care au fost de acord?
Buna ziua,
Din ce cunosc...datele se pot prelucra cu acordul posesorului asa ca...la cei ce au exprimat acordul se pot scrie aceste date, la ceilalti...numarul la apartament.
Exista dispozitii specaile care prevad fara exceptie ca asociatiile de proprietari nu au dreptul sa afiseze liste de intretinere care sa fie consemnat numele si prenumele locatarilor
Unde este lege speciala,asociatia de proprietari nu detine nici autoritatea s nici competenta sa dispuna hotarari contrare dispozitiilor speciale in vigoare
Adam Grecu
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
@ynocentta,
Puteti sa ne aratati une sunt prevazute asemenea exceptii?
Sigur, poporul roman a trait pana acum in copaci. Am intrat cu totii in UE si trebuie sa ne conformamam directivelor UE, dar nu am vazut si nici nu am inteles ce ziceti.
Va asigur ca am achizitionat documentatie serioasa despre tot ceea ce "zic" aceste Regulamente, dar nu am intalnit asa ceva.
Pe de alta parte - cum sa apara o LP cu pozitii - nume prenume si altele, doar nr. de ap.?
Incerc sa nu vorbesc prostii, asa ca ma limitez si ma opresc...