avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 569 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale formular A1
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

formular A1

Buna ziua!Am deschis un PFA in octombrie 2019.Sunt mecanic auto cu specializare in repararea masinilor de curse(tip formula 1).In cursul acestei luni voi incheia un contract cu o firma italiana pe o perioada de un an. In aceasta perioada,voi presta servicii ,catre aceasta firma,ocazional ,fara a avea date precise.Fima italiana va face o cerere scrisa sau telefonica cu cateva zile inainte,toate acestea fiind stipulate in contract(precum si modul de plata).Aceste deplasari in Italia vor fi de scurta durata,ex.min 5 zile-max 12. Intrebarea este:
-am nevoie de formularul A1 ?
-fiind un PFA nou infiintat il pot obtine?
Multumesc!
Cel mai recent răspuns: paguro , utilizator 10:47, 4 Decembrie 2019
Buna ziua ,da,este necesar .
Formularul A1 este un document ce atesta achitarea in tara de origine a contributiilor sociale pentru muncitorii detasati intr-o tara membra UE sau pentru aceia care isi desfasoara activitatea concomitent pe teritoriul mai multor state europene. Acest formular A1 se prezinta autoritatilor competente din statul,statele straine in care angajatul isi desfasoară activitatea ori de cate ori i se solicita. Daca documentul portabil formular A1 nu va putea fi prezentat sau nu se poate face dovada inițierii demersurilor pentru obținerea lui, autoritățile vor impune afilierea la sistemul asigurarilor sociale ale tarii gazda si plata contributiilor aferente in tara in care angajatul este detasat.
Dosarul trebuie sa contina documente :
-cerere pentru obtinerea Formularului A1,
-certificatul de inregistrare al societatii,
-certificatul de atestare fiscala ,etc.
Recomandarea mea este sa mergi la Casa Nationala de Pensii.
paguro a scris: