avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 636 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Compensare in bani a concediului de odihna neefectuat
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Compensare in bani a concediului de odihna neefectuat

Lucrez ca si asistent medical intr-un spital la stat .Am 21 zile co de odihna pe anul 2017 pe care nu le am efectuat .Incepand cu 1.09.2017 am avut contractul de munca suspendat pt cresterea si ingrijirea copilului .In data de 15.01.2020 imi reiau activitatea la locul de muncă ,apoi in data de 16.01.2020 transferul la alt spital in alt județ. Rugămintea mea este sa imi spuneti daca zilele de co neefectuat pot fi platite conf art 146 alin 3 in cazul inceterii contractului de munca .Va multumesc.
Ultima modificare: Vineri, 10 Ianuarie 2020
ELENA CS, utilizator
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 10:18, 11 Ianuarie 2020
Da, zilele de co neefectuate pot fi platite,potrivit art 146 alin 3 C.mun.
Mi s - a spus că cele 18 luni in care as fi avut dreptul sa imi iau co de odihna neefectuat au expirat in iunie 2019 si ca atare pierd zilele de co.
Sa vi sa spuna textul de lege care prevede asa ceva..... !! ??

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Plata zile concediu neefectuat Andreea comanescu Andreea comanescu Buna ziua. In cazul in care am demisionat si mai am 83 de zile de concediu neefectuat (23/an) la încetarea preavizului se vor plăti toate sau mai putine? ... (vezi toată discuția)
Plata concediu de odihna Ruslana1 Ruslana1 Buna ziua, As dori o informatie: daca beneficiez de concediu medical pana la sfarsitul anului, zilele de concediu de odihna ce mi se cuvn, trebuie sa-mi fie ... (vezi toată discuția)