avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 617 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale Service auto mobil
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

Service auto mobil

Buna ziua, detin o firma SRL cu codul caen principal 4791 (piese auto online) si cod caen 4520 si 5221 care se desfasoara la terti. Momentan m-am axat pe un magazin online de piese auto, dar doresc sa ma ocup si de partea de mecanica printr-un service mobil. Ca si calificare sunt mecanic auto.
Ce acte si autorizatii imi trebuie pentru acest service mobil?
Si cum emit bon fiscal? Diferentiat pe fiecare operatiune in parte sau pot trece depanare auto si sume diferite in functie de operatiune?
Masina pe care o folosesc la deplasari trebuie autorizata RAR ca si atelier mobil?
Multumesc!
Cel mai recent răspuns: catalina2019 , utilizator 15:59, 18 Decembrie 2020
Ați primit răspuns!? Sunt interesata și eu!

Danutzza a scris:

Buna ziua, detin o firma SRL cu codul caen principal 4791 (piese auto online) si cod caen 4520 si 5221 care se desfasoara la terti. Momentan m-am axat pe un magazin online de piese auto, dar doresc sa ma ocup si de partea de mecanica printr-un service mobil. Ca si calificare sunt mecanic auto.
Ce acte si autorizatii imi trebuie pentru acest service mobil?
Si cum emit bon fiscal? Diferentiat pe fiecare operatiune in parte sau pot trece depanare auto si sume diferite in functie de operatiune?
Masina pe care o folosesc la deplasari trebuie autorizata RAR ca si atelier mobil?
Multumesc!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Pfa pentru activitati de reparare vehicule? dreamer_daniel dreamer_daniel Buna ziua, Ma intereseaza sa infiintez un PFA pentru tatal meu care momentan lucreaza ca mecanic auto. Ideea ar fi ca el sa realizeze repararea ... (vezi toată discuția)