avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 565 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... retrogradare pentru un raport fals al dostribuitorului
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

retrogradare pentru un raport fals al dostribuitorului

Buna ziua,
Lucrez ca reprezentant comercial al unei firme. FMGC.Treaba mea este si sa tin legatura cu distribuitorii si sa calculez vanzarile si bonusurile agentilor.Distribuitorul imi trimite insa niste rapoarte de vanzare "aranjate" astfel incat toata lumea sa isi poata lua banii.Este o practica de care se stie la mine in firma desii oficial nu se accepta asa ceva.In noiembrie , supervizorul meu facut comparatie intre rapotul trimis mie de catre distribuitor si raportul trimis lui. de catre administratorul distribuitorului. Bineinteles ca aceste nu corespundeau si am fost acuzata ca am falsificat eu rapoartele.Mi s-a facut referat si propunere de retrogradare din functie cu penalizare din salariu.Numeni nu mai recunoaste ca se trimit 2 raportai. Mi s-a cerut sa predau laptopul unde aveam mailurile cu rapoartele primite de la distribuitor insa am acele rapoarte salvate pe un stick.
Sunt intr-adevar bonusuri atat ale mele cat si ale agentilor luate cumva pe nedrept daca s-ar lua in considerare rapoartele corecte trimise supervizorului nostru, insa noi facem calculele in functie de singurele rapoarte primite de la distribuitor.Nu stim cum le modifica sau la ce client. .Am inca o colega care nu a fost chemata in comisie si desii am cerut verificarea tuturor vanzarilor si sa mi se dea si mie raportul corect primit de la administratorul distribuitorului, mi se spune ca nu este nevoie.
Este corect sa ma retrogradeze pentru o raportare falsa a distribuitorului in baza careia eu am facut calculele bonusurilor, desii eu am anuntat verbal neregurile?
Cel mai recent răspuns: mariiuca , utilizator 16:34, 21 Ianuarie 2020
Rapoartele au semnatura dvs.?