avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 991 soluții astăzi

Marți, 11 februarie, are loc evenimentul: Negocierea colectivă - Alegerea reprezentanților angajaților și provocările practice. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Spor doctorat!
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Spor doctorat!

Bună ziua! Întrebarea mea este următoarea: Tocmai ce am obținut titlul de doctor în domeniul Știința Sportului și a Educației Fizice. Titlul tezei a fost: "Contribuții ale mass-media în promovarea și dezvoltarea atletismului prin marketingul competiției". Lucrez ca secretar marketing în cadrul unei instituții publice de cultură și doresc să știu dacă pot beneficia de sporul de doctorat?, ținând cont de faptul că teza este una de marketing. Vă mulțumesc.
Ultima modificare: Joi, 23 Ianuarie 2020
Gabriel Nita, utilizator
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 19:43, 23 Ianuarie 2020
Va desfasurati activitatea în domeniul pentru care dețineti titlul ?
Imi desfasor activitatea in cadrul unei institutii de cultura ca secretar de marketing! Doctoratul este obtinut in domeniul Sport, dar teza este una 100% de marketing.
Ultima modificare: Joi, 23 Ianuarie 2020
Gabriel Nita, utilizator
Pe diploma de doctor ce scrie la specializare ?
Știința Sportului și a Educației Fizice. Însă eu vedeam o legătură a faptului că teza este una pe marketing, chiar cu cuvântul marketing în titlul ei.
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Se acorda dupa specializarea doctoratului si nu dupa titlul tezei de doctorat.

Alte discuții în legătură

Intrebare privind doctoratul prof. prof. Buna ziua! Sunt profesor itinerant de sprijin, in invatamtul special, titular, cu doctoratul in domeniul sociologie, la Universitatea din Bucuresti, ... (vezi toată discuția)